Rólunk

Cég információ

APOKROMÁT LOGO

Cégünket 2010-ben alapítottuk. Munkánkat 28 éves szakmai múltra alapozva végezzük. Szervizünkben különböző mikroszkópok (Pl.: Olympus, Leica, Nikon, Zeiss, Carl Zeiss Jena, PZO Warsava, Opton, Hund, Lomo stb), és más optikai műszerek szervizelésével (karbantartás, javítás és felújítás), forgalmazásával, alkatrészek beszerzésével és gyártásával foglalkozunk.
Nagy megtiszteltetés és elismerés számunkra, hogy az Olympus mikroszkópok országos márkaszervizének feladatait is cégünk látja el.  
Szervizünk valamennyi mikroszkópfajta (elektronmikroszkóp kivételével) javítását vállalja megrendelőink telephelyein, illetve szerviz műhelyünkben. Szervizünkben valamennyi műszert az eredeti gyári feltételeknek megfelelően javítunk meg és állítunk be. Precíz javítással és beállítással biztosítani tudjuk a mikroszkóp maximális teljesítő-, és felbontóképességét, mechanikai és elektronikai működését.
Javításaink során minden esetben gyári alkatrészeket építünk be, de megrendelőink igényeinek megfelelően más típusú, de csere szavatos alkatrészeket is fel tudunk használni, speciális esetekben műhelyünkben vagy gyártó partnereinkkel egyedi alkatrészeket is elkészíttetünk, saját tervezés alapján.

Szaktanácsadás

Cégünk vállalja a mikroszkóp beszerzéssel, bővítéssel kapcsolatban felmerülő kérdések megválaszolását mind műszaki, mind felhasználói igényeknek megfelelően. Minden esetben tájékoztatjuk ügyfeleinket a soron következő beruházásaikkal kapcsolatos előnyökről és hátrányokról.
Széleskörű gyakorlati tapasztalataink alapján megfelelő tanácsokat tudunk adni szinte minden alkalmazási területen dolgozó szakembernek az általa megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatban, illetve arról, hogy milyen készülékkel tudja megvalósítani az adott feladatok megoldását a saját munka területén. Igyekszünk az adott szakmai feltételeknek legmegfelelőbb eszközök kiválasztásában segíteni, még abban az esetben is, ha a terméket nem cégünktől szerzi be, ha az, valóban megfelelő műszaki tartalommal rendelkezik, és minősége megfelel az elvárásoknak.

Fejlesztés

Speciális alkatrészek (minta befogók, állványzatok, tárgyasztalok, szűrőtartók, optikai illesztő adapterek, stb.) tervezését és gyártását megrendelőink igényeinek megfelelően tervezzük meg és gyártjuk le. 2019-től fejlesztettük gyártó kapacitásunkat, így az általunk megtervezett eszközök 80%-át saját műhelyünkben gyártjuk le.
Képfeldolgozó rendszerek hardveres és szoftveres kiépítését megtervezzük a már meglévő optikai készülékéhez, vagy a megvásárolni kívánt berendezéshez egyaránt. Termékeink között megtalálhatóak a legegyszerűbb cmos, ccd kameráktól a digitális fényképezőgépeken át (kompakt és SLR) a professzionális kamerákig szinte minden eszköz és a hozzá megfelelő optikai adapterek illetve képfeldolgozó szoftverek is, melyeket megrendelőinknél a helyszínen installálunk és kalibrálunk is.

Karbantartás

Minden mikroszkóp felépítésénél, funkciójánál fogva, rendszeres karbantartást igénylő eszköz. A karbantartások közötti idő intervallumokat csak a felhasználás körülményei befolyásolhatják, de ez nem ok a karbantartások nélkülözésére.

A megfelelő karbantartási módszerek megválasztásával a mikroszkóp megbízható működése a teljes élettartam alatt jól menedzselhető. Fontos a műszereket érő terhelések és igénybevételek elemzése, így a fenntartási és karbantartási költségek tervezhetővé válnak, ezáltal csökkentve a nem kívánt állásidőket és növelve a használati időt. 

Vállaljuk ügyfeleink és leendő ügyfeleink mikroszkópjainak helyszíni állapot felmérését. A műszerek állapota és az alkalmazási területnek megfelelő igénybevétel alapján javaslatot teszünk az alkalmazható karbantartási stratégia bevezetésére. Ismertetjük a lehetséges karbantartási stratégiák előnyeit és hátrányait műszaki és gazdasági szempontból, tekintettel az EHT alakulására. Azoknál a cégeknél, amelyeknél a teljes körű, hatékony karbantartást (Total Productive Maintenance, TPM) már alkalmazzák, előadásokkal tudjuk segíteni az autonóm karbantartás megszervezését.

Bővebben...

ISO

Cégünk MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszerben végzi munkáját, ezzel biztosítva ügyfeleink részére a megbízható és minőségi szolgáltatást.

Tanusítvány EN

Tanúsítvány HU


Pénzügyi információ


Tanúsítvány a pénzügyileg legstabilabb cégeknek


A Dun & Bradstreet nemzetközi üzleti információszolgáltató és -minősítő minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását, üzleti megbízhatóságát osztályozza egy folyamatosan visszamért és bizonyított, nemzetközi szakértők által kialakított módszertan alapján. Így került kiválasztásra cégünk, az Apokromát Kft is, mint a pénzügyileg legstabilabb cégek egyike.


Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy a Dun & Bradstreet objektív cégminősítése alapján a legjobbak között szerepelhetünk. Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a piacon tisztességesen járjunk el, így fontos számunkra, hogy egy külső szakértő is megerősítette, hogy cégünk fizetésképtelenségi valószínűsége kiemelkedően alacsony. Hisszük, hogy a  Dun & Bradstreet Tanúsítvány segítségével ügyfeleink, szállítóink, munkavállalóink felé is tovább fokozzuk azt a bizalmat, mely egyre fontosabb a hosszú távú, szilárd üzleti kapcsolatokban. Azzal, hogy egy független, nemzetközi  szakértő elismerte cégünk stabilitását, azt az üzenetet hordozza számunkra, hogy jó úton járunk cégünk építésében, fejlesztésében. Mivel vállalkozásunk minősítése szigorúan szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így a  Dun & Bradstreet Tanúsítvány valóban pozitívan különbözteti meg cégünket a piacon.

Az Apokromát Kft a  Dun & Bradstreet "A" Tanúsítványát kapta meg, mely azt jelzi, hogy velünk történő üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata alacsony.

A Dun & Bradstreet Tanúsítvány alapja a  Dun & Bradstreet minősítése, mely nemzetközi szinten hosszú évtizedek óta minősíti a cégeket megbízhatóságuk alapján. A  Dun & Bradstreet Tanúsítvány, mely AAA, AA és A jelzéssel kerül kiállításra, jelzi a cégek stabilitását, és azt, hogy az ilyen jelzéssel rendelkező vállalkozás pénzügyileg stabil. Az AAA cégminősítést 1989-ben vezették be és 1996 óta kaptak lehetőséget a vállalatok, hogy üzleti megbízhatóságukat tanúsítvány formájában is megmutassák. A tanúsítvány lehetőséget nyújt az arra jogosult cégek számára, hogy mások számára megmutassák cégük elismert, megbízható, hitelképes vállalat. A  Dun & Bradstreet Tanúsítványt Európa számos országában használják az üzleti élet különféle területein.

A Dun & Bradstreet minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul, úgy mint – Magyarország esetében - az Igazságügyi  Minisztérium adatai, a Cégbíróság bejegyzései, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, illetve más hatóságok adatai. A hivatalos források adatai mellett a minősítés beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat, úgy mint mérlegadatok, eredménykimutatás, trendek. A minősítés figyelembe veszi a cég vagy szervezet demográfiai adatait, azaz a cég életkorát, tevékenységét, méretét, tulajdonosait, azok kapcsolódásait. A Fizetési tapasztalat program adataiból beépíti a minősítésbe, hogy az adott vállalkozás határidőben vagy késéssel, azaz milyen fizetési fegyelemmel egyenlíti ki számláit. A fentieken kívül számos egyéb gyűjtött információt is hozzátesz a rendszer a Dun & Bradstreet minősítéshez, úgy mint végrehajtási adatok vagy sajtóhírek.

Mivel a  Dun & Bradstreet minősítés nemcsak cégünk jelenlegi pénzügyi stabilitását mutatja, hanem a  Dun & Bradstreet minősítés kialakításának köszönhetően azt is, hogy ez elkövetkező egy évben milyen valószínűséggel válik fizetésképtelenné vállalkozásunk, büszkén állíthatjuk, hogy az Apokromát Kft a jövőben is stabil szereplője lesz a piacnak. 

Tanúsítvány HU

Tanúsítvány EN